Detailed Notes on درمان ریزش مو با سیر

Wiki Article

لکه‌های حلقه‌مانند گرد روی پوست سر یا جای دیگر ممکن است علت آن کرم حلقوی باشد.

تسلط به دیگر زبان ها دکتر حکیم حسین خیراندیش متخصص طب سنتی

در صورتی که بررسیهای آزمایشگاهی طبیعی باشد، درمان مانند طاسی آندروژنیک مردانه است. با این تفاوت که در اینجا می‌توان از داروهای آنتی‌آندروژنیک سیستمیک استفاده کرد.

مشاهده لیست تمام پزشکان مطالب پزشکان پاسخ به سوالات متداول و شایع در مورد هموروئید

اسپرینولاکتون یک داروی هورمونی برای زنان است. اسپرینولاکتون یک داروی مدر و ادرار آور است. از اسپرینولاکتون برای درمان پرمویی زنان (موهای زائو ) و اختلالات هورمونی زنان استفاده می شود.

دارو: مصرف برخی از داروها ریزش موی هورمونی ایجاد می‌کند. داروهای درمان فشارخون، افسردگی، آکنه، ضدبارداری و روش‌های درمانی چون شیمی درمانی و پرتودرمانی هم باعث ریزش مو می‌شوند.

گاهی مشکل کمبود عناصر یا سلول‌های خونی ریزش مو را تشدید می‌کند. به همین دلیل برای درمان ریزش مو و اطمینان از سلامت خود بهتر است ابتدا یک چکاپ داشته باشید. بسیاری مواقع هم استرس و فشارهای منفی در زندگی علت ریزش موی سر می‌شود. پس برای جلوگیری از ریزش مو قبل از هر کاری آرامش را به خود وزندگی‌تان بازگردانید. گاهی هم علت ریزش مو شدید در زنان تغییرات هورمونی مانند بارداری و یائسگی است که باید توسط پزشک بررسی شود.

ریزش موی تلوژن که به عنوان تلوژن افلوویوم نیز شناخته می شود،از دیگر انواع ریزش مو، وضعیتی است که در آن موهای زیادی می ریزند.

درمان سریع ریزش موی هورمونی با استفاده از روش‌های جدید درمانی میسر شده است.

Your browser isn’t supported anymore. Update it to get the finest YouTube experience and our newest functions. Find out more

نکته مهم اینکه اگر همسر خانم از این دارو استفاده جلوگیری ریزش مو می‌کند، بهتر است در دوران مصرف اقدامی برای بارداری صورت نگیرد.

نزدیک‌ترین نوبت آزاد دکتر حکیم حسین خیراندیش متخصص طب سنتی چه زمانی است؟ دکتر حکیم حسین خیراندیش متخصص طب سنتی از روز بیمار جدید می‌پذیرند.

کچلی تو خانواده پدریم هست ولی برعکس اونا خانواده مادریم اصلا هیچ کودومشون کم مو هم نیستن بخاطر همین من وقتی موهامو به شامپو اغشته میکنم و ماساژ میدم

وی در ادامه تصریح کرد: محلول ماینوکسیدیل در ابتدا به صورت آمپول های تزریقی بود و چون رگ را گشاد می کند و باعث کم شدن فشار خون می شود. جهت تنظیم فشار خون استفاده می شد؛ اما مشاهده شد کسانی که از این دارو استفاده می کردند دچار پر مویی می شدند.

Report this wiki page